Friday, October 30, 2015

De Bieterbal borrel


Vandaag zag ik een filmpje van Jonathan en  Krispijn van den Dries hoe 
ze samen afgelopen maandag bieten zijn gaan oogsten.

Bieten voor de bieterbal die Jonathan het afgelopen jaar heeft ontwikkeld. Ik heb boer Krispijn 1.5 jaar bij de pieper pop up boetiek in Amsterdam ontmoet hij is een biodynamisch boer dus met de biet in de bieterbal zit het echt wel goed.


Maar hoe smaakt die bieterbal eigenlijk ? Nou terwijl ik me dat afvroeg zegt mijn tablet ping berichtje van Jon of ik tijd heb om naar een bieterbal borrel te komen.


Tuurlijk met mijn werk kleding nog aan pak ik mijn nieuwe camera mee
 en rij ik snel naar restaurant Vork en Mes en daar is die dan de bieterbal.


Nou de bieter bal smaakte heel goed erg krokant met de heerlijke ragout van biet vulling
Er zijn  dip sausjes maar haast niemand dipt zijn bieterbal in de sausjes de smaak van de bieterbal is volledig en heeft niet echt een saus nodig







naar mijn mening waren de sausjes niet echt nodig

Film opnmames tijdens pieper boetiek 

No comments:

Post a Comment